مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-29سياسي

رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان توسط شیبا


مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان، با حضور مدیران برند شیبا، نمایندگان کتاب رکوردهای جهانی گینس، کارشناسان امور تغذیه و .

7 بهمن ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در این مراسم که با حضور آنلاین نمایندگانی از کتاب رکوردهای جهانی گینس همراه بود، از پاستیل بسیار بزرگ شیبا، با وزن بیش از یک تن رونمایی شد.

شرکت تولیدی شیوا، که سابقه ای سی ساله در تولید شیرینی و شکلات در کشور دارد، قالبی برگرفته از هیبت ظاهری یک دلفین را برای طرح تولید بلندپروازانه خود انتخاب کرده بود و این طرح که با نیت حمایت از حیوانات و توجه به محیط زیست، بویژه دلفین ها و همچنین ترویج شادی و نشاط به مرحله اجرا در آمد، اولین گام یک برند ایرانی در جهان محسوب می شود که قصد دارد، علاوه بر کسب افتخار جهانی برای ایران، نظر عموم مردم را بر تغذیه ی سالم و حمایت از حقوق حیوانات جلب کند.

شیوا، به عنوان یک شرکت مطرح تولیدکننده انواع شیرینی و شکلات، ضمن بهره مندی از زبده ترین متخصصان امور تغذیه، موفق به تولید 16 هزار تن مواد غذایی در سال شده که در مقایسه با دیگر برندهای این صنعت، عددی قابل توجه است.

این شرکت علاوه بر تمرکز بر اموری چون حفظ اعتماد مشتری و حفظ قیمت های مناسب به رغم افزایش روزافزون محصولات غذایی، سال هاست که آستین ها را برای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان توسط شیبا

رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان توسط شیبا