مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-29اقتصادي

اجرای طرح کاداستری در اراضی ملی شهرستان مهرستان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان گفت: با هدف تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های ملی طرح کاداستری در بیش از 600 هزار هکتار از اراضی شهرستان مهرستان اجرا شده است.

- عبدالواحد جمشیدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با هدف تثبیت مالکیت دولت بر عرصه های ملی و نیز جلوگیری از دخل و تصرف در اراضی ملی و دولتی طرح کاداستری در سطح بیش از 600 هزار هکتار از اراضی شهرستان مهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره بر اینکه اجرای طرح کاداستری سد محکمی جلوی پای متعرضین به طبیعت و اراضی ملی قرار خواهد گرفت، افزود: اراضی ملی و منابع طبیعی در کل کشور بیشتر از سایر منابع مورد هجوم سود جویان قرار می گیرند و متصرفین به انحاء مختلف از جمله روی آوردن به جعل سند و استفاده از ترفندهای گوناگون به دنبال غارت بیت المال و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی هستند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان بیان داشت: هدف از اجرای این طرح تثبیت قطعی و قانونی دولت بر کلیه عرصه های ملی و مدیریت بهینه اراضی ملی و کشاورزی است.

وی گفت: با اجرای طرح کاداستری در اراضی ملی همه اسناد دفترچه ای و تک برگی تبدیل و ضمن سند دار شدن کلیه اراضی زمینه هر گونه فساد و جعل اسناد در اراضی به شدت کاهش می یابد، همچنین تعداد پرونده های زمین خواری در مراجع قضایی افت چشمگیری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستری در اراضی ملی شهرستان مهرستان

اجرای طرح کاداستری در اراضی ملی شهرستان مهرستان