مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29ورزشي

دعوت عجیب اخباری به تیم ملی و نادیده گرفتن حسینی با بهترین آمار!


دعوت از دروازه بان تیم سیزدهم جدول به تیم ملی وقتی عجیب تر می شود که دروازه بان تیم اول جدول با تنها 4 گل خورده در 12 بازی نادیده گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسکوچیچ در اقدامی عجیب از دروازه بانی به جای او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که هم خودش و هم تیمش در شرایط خوبی به سر نمی برند و دروازه این دروازه بان به کرات باز شده است.

اسکوچیچ در حالی اخباری را جانشین بیرانوند در اردوی تیم ملی کرد که سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان در حالی بهترین عملکرد و آمار را دارد که تیمش هم در صدر جدول قرار داشته و حسینی یکی از بازیکنانی است که پیش از این هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

حسینی که سابقه ثبت طولانی ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه را هم دارد، در این فصل 12 بار درون دروازه استقلال قرار گرفته و تنها 4 بار دروازه اش باز شده که یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

حسینی با ثبت 9 کلین شیت دارای بیشترین تعداد کلین شیت است و این آمارها نشان می دهد او در حال حاضر آماده ترین دروازه بان شاغل در لیگ برتر می باشد.

دعوت از دروازه بان تیم سیزدهم جدول با سومین خط دفاع ضعیف لیگ از سوی اسکوچیچ وقتی عجیب تر و شائبه انگیز تر می شود که دروازه بان تیم صدرنشین با بهترین عملکرد، بهترین خط دفاعی، کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت به سید حسین حسینی تعلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت عجیب اخباری به تیم ملی و نادیده گرفتن حسینی با بهترین آمار!

دعوت عجیب اخباری به تیم ملی و نادیده گرفتن حسینی با بهترین آمار!