مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29سياسي

4خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند


4نفراز خلبانان جوان بالگردجنگنده کبرا وبالگرد شناسایی رزمی 206،آخرین چک های پروازی خودرا به انجام رساندند وبا اجرای عملیات پروازی موفق به رتبه پروازی خلبان یکم عملیاتی ارتقاء یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، رییس عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولان این پایگاه با حضور در رمپ پرواز آیین استقبال و نکوداشت چهار نفر از خلبانان هوانیروز ارتش که با بالگردهای جنگنده کبرا و بالگرد شناسایی رزمی 206، آخرین چک های پروازی خود را با استاد خلبانان به انجام رساندند و با اجرای عملیات پروازی و فرود موفق به رتبه پروازی خلبان یکم عملیاتی رسیدند، حضور یافتند.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این آیین گفت: رقابت و کوشش خلبانان جوان در کسب دانش پروازی و نیز ارتقای توانمندی در انجام پروازهای عملیاتی و نیز پرورش احساس تعلق به ایران اسلامی و آمادگی برای نقش آفرینی در دفاع از عزت اسلام و آزادی ایران اسلامی، فرهنگ حسنه ای است که در بطن هوانیروز ارتش نهادینه است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، با یادآوری نقش خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی هوانیروز در همه صحنه ها از جمله دفاع از میهن در هشت سال دفاع مقدس، در خدمت و امداد به مردم و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند

4خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند