مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29اقتصادي

اجرای برنامه خشک منظری با هدف صرفه جویی مصرف آب در شیراز


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، خاطرنشان کرد که با انجام مطالعات لازم، طرح خشک منظری با هدف مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب و کمک به حفظ و نگهداری بهتر فضای سبز در شیراز اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، خاطرنشان کرد که با انجام مطالعات لازم، طرح خشک منظری با هدف مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب و کمک به حفظ و نگهداری بهتر فضای سبز در شیراز اجرایی شده است.

محمدرضا زندیه ضمن بیان اینکه امسال مطالعات خشک منظری فضای سبز شیراز توسط تیم تخصصی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تهیه و اجرا شده است، افزود: خشک منظری روش منظرسازی است که تکنیک های خلاقانه حفاظت از آب و کاهش نیاز به آبیاری با شیوه های مناسب باغبانی که سازگار با اقلیم و خاک منطقه باشد را در کنار هم جمع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، زندیه خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم خشک و کم آب و شرایط آب و هوایی شهر شیراز توجه به بحث خشک منظری لازم و ضروری به نظر می رسد و در صورت اجرای خشک منظری و مدیریت صحیح می توان بیش از 50 درصد مصرف آب فضای سبز را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه خشک منظری با هدف صرفه جویی مصرف آب در شیراز

اجرای برنامه خشک منظری با هدف صرفه جویی مصرف آب در شیراز