مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29بين الملل

ژنرال بازنشسته ونزوئلایی: سیا از برنامه های کودتا در ونزوئلا مطلع بود


یک ژنرال بازنشسته ارتش ونزوئلا می گوید، ارشدترین مقامات سازمان سیا و دیگر نهادهای فدرال آمریکا از تلاش هایش برای به زیر کشیدن نیکولاس مادورو آگاه بوده اند، - ژنرال بازنشسته ونزوئلایی: سیا از برنامه های کودتا در ونزوئلا مطلع بود یک ژنرال بازنشسته ارتش ونزوئلا می گوید، ارشدترین مقامات سازمان سیا و دیگر نهادهای فدرال آمریکا از تلاش هایش برای به زیر کشیدن نیکولاس مادورو آگاه بوده اند، نقشی که به اعتقاد این نظامی سابق باید اتهامات جنایی وارده به او مبنی بر همکاری اش با این رهبر سوسیالیست در پخش کوکایین در آمریکا را رد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اتهام تعجب برانگیز در راستای تلاش کلیور آلکالا، ژنرال بازنشسته ارتش ونزوئلا برای رد کردن اتهامات ترویسم مواد مخدر مطرح شد که دو سال گذشته توسط دادستان های فدرال در منهتن به او وارد شده بود.

وکلای آلکالا در نوامبر 2021 در نامه ای به دادستان ها گفتند، تلاش (آلکالا) برای برکنار کردن رژیم مادورو بر دولت آمریکا پوشیده نبوده است.

گزارش مخالفت او با این رژیم و تلاش های ادعایی اش برای برکناری آن، به دست بالا رده ترین مقامات سازمان سیا، شورای امنیت ملی و وزارت خزانه داری آمریکا رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال بازنشسته ونزوئلایی: سیا از برنامه های کودتا در ونزوئلا مطلع بود

ژنرال بازنشسته ونزوئلایی: سیا از برنامه های کودتا در ونزوئلا مطلع بود