مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29سياسي

حمایت فعالان حوزه فناوری از طرح جهش تولید دانش بنیان


با تصویب طرح جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی، 2700 نفر از فعالان حوزه دانش بنیان از این طرح حمایت کردند.

- حمایت فعالان حوزه فناوری از طرح "جهش تولید دانش بنیان" با تصویب طرح "جهش تولید دانش بنیان" در مجلس شورای اسلامی، 2700 نفر از فعالان حوزه دانش بنیان از این طرح حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین قانون مربوط به شرکت های دانش بنیان، در سال 89 نوشته شد و در سال های اخیر لزوم تدوین و تصویب قانون جدید یا بروز رسانی قانون قدیم، بیش از پیش احساس می شود از این رو طرح جهش تولید دانش بنیان که از سال گذشته در مجلس شورای اسلامی مورد بحث بود؛ در دی ماه سال جاری در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

در همین رابطه بیش از 2700 فعال دانش بنیان با برگزاری کارزاری حمایت خود را از تصویب این طرح اعلام و خواستار حمایت بیشتر و تصویب آن در شورای نگهبان شدند.

به نقل از مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در متن این کارزار که خطاب به رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دبیر و اعضای شورای نگهبان نوشته شده، آمده است: تصویب قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات در سال 1389 در مجلس شورای اسلامی و اجرای آن در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فعالان حوزه فناوری از طرح جهش تولید دانش بنیان

حمایت فعالان حوزه فناوری از طرح جهش تولید دانش بنیان