مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29اقتصادي

پرداخت تسهیلات به مالکین به شرط پروانه


مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: مالکین اراضی به شرط داشتن پروانه ساختمانی می توانند برای ساخت مسکن خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

- سید محمد نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور بهره مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، هم استانی ها در همه شهرهای مازندران که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمانی اخذ کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه saman.

mrud.

ir و ثبت نام در آن از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن، برای شهرستان ساری 350 میلیون تومان و سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان برخوردار شوند.

وی تشریح کرد: منظور از مالک یعنی سند مالکیت زمین به نام بخش خصوصی یا شخص حقیقی باشد به این ترتیب هر مالک، می تواند برای ساخت تعداد واحدهای در دست ساخت، بدون محدودیت وام دریافت کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد: مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح عنوان کرد: سند مالکیت و پروانه ساختمانی اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به مالکین به شرط پروانه

پرداخت تسهیلات به مالکین به شرط پروانه