مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29اقتصادي

توسعه و اصلاح شبکه برق استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 254 میلیارد ریال


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 254 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 254 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

دکتر هادی شیرخانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اهمیت توسعه و اصلاح شبکه برق اظهار کرد: توسعه و اصلاح شبکه برق علاوه بر حفظ منابع فسیلی و پیش گیری از آلودگی محیط زیست، موجب افزایش راندمان و استفاده بهینه از انرژی و حفظ منابع زیرزمینی می شود در این راستا از ابتدای امسال شبکه برق در سطح استان برای توسعه و اصلاح آن برنامه ریزی کرد و به صورت همزمان این طرح ها در شهرستان ها در ایام مبارک دهه ی فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: توسعه و اصلاح شبکه برق در تمامی شهرستان های استان ایلام با نصب 153دستگاه پست هوایی، 47 کیلومتر عملیات اجرایی فشار متوسط و 202 کیلومتر فشار ضعیف بر روی شبکه برق صورت گرفته است که این اقدام منجر به رفاه مردم و بهره مندی از خدمات بهتر شرکت می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در سطح شهرستان و روستاهای تابعه در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق انجام شده است، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و اصلاح شبکه برق استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 254 میلیارد ریال

توسعه و اصلاح شبکه برق استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 254 میلیارد ریال