مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-29سياسي

1731 منزل تخریب شده میناب و رودان در سیل نیاز به نوسازی دارند


در سیل اخیر استان هرمزگان، تعداد 1731 واحد مسکونی در شهرستانهای میناب و رودان تخریب شده که نیاز به نوسازی دارند.

- میناب - رییس بنیاد مسکن کشور گفت: در سیل اخیر استان هرمزگان، تعداد 1731 واحد مسکونی در شهرستانهای میناب و رودان تخریب شده که نیاز به نوسازی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد صبح شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده شهرستانهای میناب، رودان و سیریک، اظهار کرد: در سیل اخیر استان هرمزگان، به تعداد 1731 واحد مسکونی از شهرستانهای میناب و رودان تخریب شده است که نیاز به نوسازی دارند و همچنین تعداد 1495 واحد منزل مسکونی هم به تعمیرات نیاز دارد.

نیکزاد با اشاره به اینکه، همه این منازل آسیب دیده توسط بنیاد مسکن هرمزگان شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شده است، افزود: در همین راستا ما پیشنهاد خود را به دولت و ستاد حوادث کشور در قالب پرداخت تسهیلات و وام های بلاعوض ارائه داده ایم، و امیدواریم که در اولین جلسه دولت هم تسهیلات و هم وام های بلا عوض مربوط به بازسازی واحدها و منازل مسکونی به مردم مصوب و اعطا شود.

وی با بیان اینکه، ما در بحث بازسازی منازل مردم هیچ موقع منتظر و یا منوط به تصمیم و تصویب دولت نمانده ایم، تصریح کرد و افزود: از آنجایی که دولت نسبت به ساخت و بازسازی منازل و این موضوع عنایت ویژه ای داشته است، از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1731 منزل تخریب شده میناب و رودان در سیل نیاز به نوسازی دارند

1731 منزل تخریب شده میناب و رودان در سیل نیاز به نوسازی دارند