مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-29اقتصادي

نقل و انتقال واحدهای تولیدی بدون مجوز شهرک های صنعتی وجاهت قانونی ندارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، هرگونه نقل و انتقال و یا فروش واحدهای تولیدی در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک های صنعتی غیر قانونی بوده و فاقد اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی رغم هشدارهای داده شده، مشاهده می شود که برخی از افراد بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک های صنعتی مبادرت به فروش زمین و یا واحد صنعتی خود به صورت قولنامه ای و یا وکالتی می نمایند که این موضوع برخلاف قانون بوده و از نظر شرکت شهرک های صنعتی هیچ گونه سندیتی ندارد.

وی خرید و فروش غیرقانونی در شهرک های صنعتی را زمینه ساز بروز برخی از مشکلات حقوقی چندین ساله و زیان های مالی برای خریداران دانست و افزود: متاسفانه با توجه به هشدارها و اطلاع رسانی های انجام شده، برخی از خریداران مبادرت به خرید واحد و یا زمین صنعتی، بدون کسب مجوز از این شرکت می کنند که این نقل و انتقال ها در موارد متعددی منجر به طرح پرونده های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: اجرای این قانون در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی بوده و ممکن است صاحبان قراردادها دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقال واحدهای تولیدی بدون مجوز شهرک های صنعتی وجاهت قانونی ندارد

نقل و انتقال واحدهای تولیدی بدون مجوز شهرک های صنعتی وجاهت قانونی ندارد