مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-29سياسي

«حسن رحیمی» رییس مرکز رسانه وروابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی را باحفظ سمت به عنوان رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

براساس این گزارش، متن ابلاغ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است: جناب آقای حسن رحیمی مشاور محترم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر به سوابق، تجارب و توانمندی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می شوید.

امید است، با توکل به خداوند متعال و با همت و تلاش در راه اندازی و ساماندهی فعالیت های این مرکز، مسئولیت های محوله را به احسن وجه به انجام رسانیده و منشأ خدمات مؤثری باشید.

در ضمن از خدمات و تلاش های آقای دکتر سیدصادق موحد در مدت تصدی حوزه معاونت اطلاع رسانی و امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسن رحیمی» رییس مرکز رسانه وروابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد

«حسن رحیمی» رییس مرکز رسانه وروابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد