مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29اقتصادي

ساخت محصولی ایرانی که زمان عملیات کشاورزی با تراکتور را به نصف می رساند


خلاقیت در طراحی و تولید یک محصول سبب شده است کاربری های تراکتور افزایش یابد و عملیات کشاورزی با شتاب بیش تری دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهمن فردی مدیرعامل شرکت دمیر سپر سهند با بیان این که مجموعه اتصال سه نقطه جلو تراکتوری ابزاری است که تراکتورها را در عملیات کشاورزی کارآمد می کند، ادامه داد: این دستگاه می تواند ادوات را از روی زمین بردارد و حمل کند.

سامانه ای جدید و روزآمد همچنین این دستگاه با استفاده از یک جعبه دنده کاهنده دور، می تواند توان دورانی را از سر شفت میل لنگ تراکتور دریافت کند و با کاهش دور آن به 540 دور در دقیقه، توان دورانی را به جلو انتقال دهد.

این دستگاه یک سامانه جدید و به روز است که در کارخانه های مطرح دنیا بستگی به کاربرد، بر روی انواع تراکتورهای باغی، نیمه سبک، نیمه سنگین و سنگین قابل نصب است.

کاهش زمان عملیات کشاورزی به نصف با استفاده از این سامانه می توان در عملیات کاشت، داشت و برداشت محصول به صورت هم زمان، از ادوات عقب سوار و جلوسوار تراکتور استفاده کرد.

هنگام برداشت گندم در مناطق کوهستانی که امکان تردد کمباین غلات مشکل است، به صورت هم زمان برای برش و بافه بندی محصول، می توان از یک تراکتور پرقدرت دروگر جلوسوار استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت محصولی ایرانی که زمان عملیات کشاورزی با تراکتور را به نصف می رساند

ساخت محصولی ایرانی که زمان عملیات کشاورزی با تراکتور را به نصف می رساند