مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29اجتماعي

همدان سفید پوش می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی در شب دوشنبه و روز سه شنبه مورخ 12 بهمن ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این سامانه تمامی استان همدان را تحت تاثیر قرار دهد و سفید پوش کند.

- روح الله زاهدی به ایسنا گفت: آسمان استان تا روز دوشنبه صاف و آفتابی خواهد بود و در روز سه شنبه 12 بهمن ماه بارش برف پیش بینی می شود که تمامی نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش به نسبت خوبی خواهد بود.

وی افزود: همدان در سال جاری 19 درجه سانتی گراد زیر صفر را تجربه کرد که این دما نیز مربوط به 10 روز گذشته است و پیش بینی می شود وضعیت دمای هوا در حالت فعلی باقی بماند و پایدار باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: بارش های روز پنج شنبه 6 بهمن ماه بسیار خفیف بود و تنها در تویسرکان، نهاوند و بخشی از شهر همدان شاهد بارندگی بودیم.

وی گفت: در شبانه روز گذشته دمای بیشینه همدان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن نیز چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است که پیش بینی می شود این وضیت ثبات نسبی داشته باشد.

زاهدی تصریح کرد: دمای هوای قهاوند با 11 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و نهاوند و اسدآباد نیز با شش درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان سفید پوش می شود

همدان سفید پوش می شود