مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال جاری و همگام با سیاست ها و اولویت های دولت و با هدف تسهیل بازگشت بنگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد که در ایفای تعهدات خود به شبکه بانکی کشور با مشکل .

- بانک مرکزی دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده توسط مؤسسات اعتباری و بانک ها را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال جاری و همگام با سیاست ها و اولویت های دولت و با هدف تسهیل بازگشت بنگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد که در ایفای تعهدات خود به شبکه بانکی کشور با مشکل مواجه شده بودند دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده توسط مؤسسات اعتباری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک شده توسط مؤسسات اعتباری در یک هزار و سیصدو بیست و پنجمین جلسه مورخ 23 آذرماه سال جاری شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.

به استناد دستورالعمل مذکور، بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند در صورت ارایه درخواست مکتوب مالک قبلی مبنی بر واگذاری دارایی های واحد تولیدی که به تملک بانک یا مؤسسه اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی

ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی های واحد تولیدی تملیکی