مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-29اقتصادي

اختصاص 3.5 میلیارد تومان به بیماران نیازمند در استان مرکزی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز در راستای حمایت از بیماران در بحث دارو و کمک هزینه های درمانی مبلغ 3.

- ، با اشاره به کمک هزینه های درمانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز در راستای حمایت از بیماران در بحث دارو و کمک هزینه های درمانی مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص داده شده که تا به امروز 2 میلیارد و650 میلیون تومان آن بین افراد بیمار نیازمند برای هزینه دارویی آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 393 بیمار نیازمند زیر حمایت جمعیت هلال احمر استان مرکزی هستند؛ ادامه داد: این کمک ها در غالب کمک های دارو و درمان، بستری و جراحی، کمک هزینه پروتز، سزارین، فرانشیز، پاراکینک، دندانپزشکی، سونوگرافی،، سی تی اسکن، تأمین وسایل توانبخشی، کمک هزینه وسایل توانبخشی، تأمین کمک وسایل بهداشتی، شیرخشک و درمان های سرپایی است.

مدیرعامل جمعیت هلالا حمر استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر کمک هزینه های درمانی، وام های کمک درمانی نیز برای بیماران نیازمند پیش بینی شده است.

مبلغ این وام ها 10 تا 50 میلیون تومان با سود 4 درصد پیش بینی شده است که با همکاری بانک های ملی، صادرات به بیماران نیازمند دارای شرایط تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3.5 میلیارد تومان به بیماران نیازمند در استان مرکزی

اختصاص 3.5 میلیارد تومان به بیماران نیازمند در استان مرکزی