مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-29سياسي

لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر با انجام اقدامات فرهنگی و هنری


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از احیاء فریضتین در قالب عقد تفاهم نامه مشترک میان این اداره کل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مسگرانی ظهر امروز در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: این دو فریضه مهم جزو موارد مورد تاکید رهبر انقلاب بوده که به نحوی مغفول مانده اند و لازم تا با اجرای ویژه برنامه های مختلف بیش از پیش شناسانده شده و در راستای احیاء آن گام برداریم.

وی افزود: با توجه به شرایط روز جامعه به منظور ترویج این دوفریضه واجب لازم است تا استفاده از رسانه های نوین و به ویژه فضای مجازی بهره واستفاده کافی را برد که در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه ادارات شهرستانی آن نیز با تمام توان و امکانات آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی ادامه داد: طراحی و تهیه طرح های فرهنگی فاخر، اجرای برنامه های محتوایی در حوزه شعر، نمایش و تئاتر، اقدامات هنری و غیره از جمله مواردی است که می توان در قالب آن امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر معرفی کرد و این امر مطالبه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می باشد که در قالب عقد تفاهم نامه مشترک به مرحله اجرا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر با انجام اقدامات فرهنگی و هنری

لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر با انجام اقدامات فرهنگی و هنری