مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-29سياسي

هرکسی باید با زبان خودش دستاوردهای انقلاب را تبیین کند  


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از همه خواست تا در ایام دهه مبارک فجر برای تبیین انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها و آثار و برکات آن تلاش کنند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از همه خواست تا در ایام دهه مبارک فجر برای تبیین انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها و آثار و برکات آن تلاش کنند.

  آیت الله مصطفی علما، امروز(9 بهمن) در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر کرمانشاه به رویکرد اصلی برنامه های دهه فجر امسال یعنی جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سه سخنرانی اخیر خود روی این موضوع تاکیدات زیادی داشته اند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) سال 1342 که اوایل نهضت انقلاب بود، در سخنرانی هایی که داشتند 50 سال آینده را در نظر می گرفتند و از همان زمان تا لحظه رحلتشان در تلاش برای تبیین انقلاب بودند و مقام معظم رهبری نیز در سخنانی اخیرشان با تاکید بر روی مسئله تبیین انقلاب، به 100 سال آینده نگاه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه همه باید برای تببین انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: باید غیرت دینی داشته باشیم و هر کسی در هر کجا از ادارت گرفته تا دانشگاه ها و مدارس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکسی باید با زبان خودش دستاوردهای انقلاب را تبیین کند  

هرکسی باید با زبان خودش دستاوردهای انقلاب را تبیین کند