مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-29سياسي

کاداستر مصوبه رییس جمهور در سفر اخیر خود به زنجان است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه اهمیت موضوع کاداستر بسیار زیاد است، گفت: این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری است و یک موضوع حاکمیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه اهمیت موضوع کاداستر بسیار زیاد است، اظهار کرد: این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری و یک موضوع حاکمیتی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم طی یک هفته آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم، تصریح کرد: اهداف اصلی اجرای طرح کاداستر اراضی، اِعمال استانداردهای کاداستر در نقشه ها، اجرای مقررات تثبیت مالکیت دولت، ایجاد سامانه کاداستر اراضی ملی و دولتی منطبق بر پایگاه ملی اطلاعات مکانی و اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی و دولتی است.

وی با اشاره به دستورالعمل کاداستر ملی ادامه داد: این دستورالعمل شامل مطالعه و اسکن پرونده، جمع آوری اطلاعات مکانی، تشکیل بانک اطلاعاتی، تطبیق اطلاعات با طبیعت (جانمایی) و ارائه راهکارهای اجرایی، تدوین و برنامه اجرایی کاداستر، کمیته فنی و ممیزی، اعمال اصلاحات کمیته ممیزی و تهیه کاداستر پلاک، تهیه نهایی کاداستر و پیاده سازی و بهره برداری سامانه کاداستر اراضی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر مصوبه رییس جمهور در سفر اخیر خود به زنجان است

کاداستر مصوبه رییس جمهور در سفر اخیر خود به زنجان است