مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-29اقتصادي

سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است


رییس هیئت ورزش کارگری استان زنجان با بیان اینکه کارگران نقش کلیدی در تولید کشور دارند گفت: سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است.

- عزیز طبیانی، رییس هیئت ورزش کارگری استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: کارگران به عنوان بخش بسیار بزرگ جامعه نقش اثرگذاری در صنعت، تولید، خدمات، بهره وری کار و رشد اقتصادی کشور ایفا می کنند.

رییس هیئت ورزش کارگری استان زنجان افزود: اثربخشی این قشر از جامعه در صورت مهیا بودن شرایط نسبی اقتصادی و ارکان مختلف تولید، زمانی می تواند نمود پیدا کند که نشاط و سلامت کارگران در محیط کار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مباحث سلامت، نشاط محیط کار و ایجاد انگیزه های کارگران در موضوع ورزش کارگران نهفته است، تصریح کرد: با توجه به سهم چشم گیر کارگران در جامعه از لحاظ جمعیتی و حتی خانوار آنها که با این احتساب شاید نیمی از جمعیت کشور را شامل شوند، نشاط و سلامت جسمی و روحی کارگران در نشاط جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و سلامت جامع را در همه ابعاد تحت تاثیر قرار خواهد داد و بدین ترتیب جامعه سالم پویای کارگری، جامعه بانشاط را موجب خواهد شد.

رییس هیئت ورزش کارگری استان زنجان ابراز داشت: پرسنل شرکت ها از سالن ها و رشته بدن سازی استقبال خوبی دارند و در رشته های فوتسال و والیبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است

سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است