مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-29سياسي

وقتی جوان جویباری جا پای پدر وقف مال می کند


»علیرضا جوانی جویباری» فرزند زنده یاد حاج رضا جوانی از واقفان برتر کشوری راه پدر را ادامه داده و بخشی از ارثیه پدری اش را برای کارهای عام المنفه وقف کرده است وی درباره کارش می گوید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، وقف یکی از سنت های حسنه در تعالیم مذهبی و دین اسلام است که در ساماندهی زندگی فردی و اجتماعی نقش فراوانی دارد.

این سنت حسنه که از پیامبر و ائمه (ع) برای ما به یادگار مانده است، از عوامل اثرگذار شکوفایی تمدن و پیشرفت در عرصه های گوناگون جوامع اسلامی به شمار می رود.

اما به مسئله وقف آن گونه که باید و شاید توجه نشده و چه بسیارند واقفانی که از مال خود گذشته اند و نام شان تا همیشه ماندگار مانده است.

علیرضا جوانی جویباری جوان 43 ساله فرزند زنده یاد حاج رضا جوانی از واقفان برتر کشوری و شهرستان جویبار است که راه پدر را ادامه داده و از مال خود در راه خدمت به اهل بیت (ع) بخشیده است.

جوانی در مراسم اهدای زمینی که  ارثیه پدری اش بوده درباره اقدامی که انجام داده، گوید: پدرم از واقفان بزرگ شهرستان جویبار بوده که کمتر دیده شده ولی وقف هایی که انجام داده اند همیشه بر سر زبان هاست، هرچه دارم و ندارم از بزرگی پدرم است و افتخار می کنم که فرزند ایشان هستم و توانستم گوشه ای از راه پدرم را ادامه دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جوان جویباری جا پای پدر وقف مال می کند

وقتی جوان جویباری جا پای پدر وقف مال می کند