مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-29سياسي

آیین نامه کرسی های نقد و مناظره بازنگری شد/برگزاری کرسی در سه سطح


معاون حمایت و گفتمان سازی دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آیین نامه کرسی های نقد و مناظره بازنگری شده است و در آیین نامه جدید سه سطح برای کرسی ها لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه و عضو کمیته دستگاهی در این نشست خاطر نشان کرد: برای رسیدن به جایگاه مطلوب علمی و تحقق تمامی اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه ها، یکی از اصلی ترین بسترها برگزاری کرسی های نظریه پردازی است و شایسته است معاونت پژوهشی برای مشارکت بیشتر اساتید و ایجاد فضای مناسب برای گفتمان سازی علمی اهتمام بیشتری داشته باشد.

علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ارائه ی گزارشی از برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره افزود: هدف ما آن است که گام به گام دانشگاه ها را در زمینه کرسی های نظریه پردازی حمایت کنیم تا بتوان از این طریق نقش مؤثری در توسعه کشور داشت.

وی با تاکید بر این مطلب که کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاد محور و اعضای آن نیز هیأت علمی دانشگاه ها تشکیل می دهند در حالی که کرسی آزاد اندیشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجو محور است خاطر نشان کرد: آیین نامه کرسی های نقد و مناظره بازنگری شده است و در آیین نامه جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه کرسی های نقد و مناظره بازنگری شد/برگزاری کرسی در سه سطح

آیین نامه کرسی های نقد و مناظره بازنگری شد/برگزاری کرسی در سه سطح