مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-29سياسي

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی کرونا است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حفظ سلامتی و جان مردم بسیار مهم است و برپایی راهپیمایی سراسری 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور نماینده ولی ‍فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همه مناسبت ها، یک ظهور و جلوه میدانی و و یک پیام و محتوا دارد که باید به هر دو بُعد آن توجه شود.

وی افزود: پاسداشت دهه فجر همچون جشن های نیمه شعبان و اعیاد مذهبی باید با نشاط و سرور و امیدآفرینی همراه باشد و امسال با تقارن ایام ماه مبارک رجب و جشن انقلاب و بهره گیری از ظرفیت های مردمی و تشکل های دینی، هیأت مذهبی و مساجد شاهد باشکوه تر برگزار شدن این مراسم خواهیم بود.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به جایگاه خانواده های معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و تکریم و تعظیم آنان، تأکید کرد: سردار سلیمانی یک ذخیره و سرمایه بزرگ معنوی است که باید به دنبال ترویج مکتب و منش او باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین و تعمیق شعارها و آرمان های انقلاب و جهاد روایت گری و روشن گری در مقابل هجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی کرونا است

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی کرونا است