مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-29اقتصادي

58 پروژه شرکت توزیع برق کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، امسال 58 پروژه بااعتباری بالغ بر 946 میلیارد و 886 میلیون ریال در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- هیوا لهونیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: توسعه صنعت برق به وسعت ایران، یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است و این پیشرفت و توسعه در 43 سالگی انقلاب تا جایی پیش رفته که ایران را به یکی از کشورهای پیشرفته در این بخش تبدیل کرده است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم راستا با سایر شرکت های موفق، در حوزه های گوناگون همچون توسعه شبکه ، اصلاح و بهسازی شبکه ، بهره گیری از زیرساخت های نرم افزاری در راستای ارتقاء کیفیت خدمات عملکرد موفقی در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق استان صورت گرفته که از مهمترین آنها می توان به اصلاح و بهسازی قریب به 1000 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی ، اجرای کامل طرح بهارستان در بیش از 150 روستابا هدف اصلاح کامل تجهیزات شبکه، برق رسانی کامل به تمام روستاهای بالای 5 خانوار استان، استاندارد سازی کامل ولتاژ تحویلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 پروژه شرکت توزیع برق کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

58 پروژه شرکت توزیع برق کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود