مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-29پزشكي

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ روز بدون فوتی در اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته، 18 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 18 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شد.

وی شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل را 93 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 11 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند همچنین خوشبختانه 15 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از یک میلیون و 936هزار دُز واکسن کرونا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک میلیون و 936هزار و 626دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 914 هزار و 855دُز مربوط به مرحله اول، 805هزار و 601دُز مربوط به مرحله دوم و 216 هزار و 170دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان ادامه داد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستانهای اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، بیله سوار، سرعین و کوثر در وضعیت زرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ روز بدون فوتی در اردبیل

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ روز بدون فوتی در اردبیل