مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-29پزشكي

آغاز واکسیناسیون کودکان 9 سال به بالا در کشور


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طبق مصوبه کمیته ملی واکسن کووید 19 و موافقت مقام وزارت متبوع، واکسیناسیون کودکان 9 سال به بالا از شنبه 9 بهمن 1400 در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، پژمان عقدک با اشاره به آغاز واکسیناسیون کودکان 9 سال به بالا از روز شنبه نهم بهمن ماه، اظهار داشت: به خانواده های دارای فرزند 9 سال به بالا توصیه می شود برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: نوزادی که به دنیا می آید از بدو تولد تا 1.

5 سال بر اساس تقویم واکسیناسیون، در مقابل برخی بیماری ها واکسینه می شوند و واکسن کرونا هم یکی از این واکسن هاست که در شرایط فعلی، کودکان هم باید دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه واکسن کرونا دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است، گفت: نباید شکی برای خانواده ها در تزریق واکسن بچه ها وجود داشته باشد و همیشه افراد آگاه زودتر نسبت به این امر اقدام می کنند و سود آن را هم می بینند.

وی ادامه داد: افراد سردرگم و کسانی که به صحبت های واهی و غیرعلمی گوش می کنند و مخالف تزریق واکسن به کودکان هستند، تبعات آن را تا پایان این اپیدمی می بینند و خدای نکرده ممکن است فرزندانشان را در اثر ابتلا به کرونا از دست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کودکان 9 سال به بالا در کشور

آغاز واکسیناسیون کودکان 9 سال به بالا در کشور