مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-29اجتماعي

توضیح رییس شورا درباره اعتصاب کارگران رفت و روب شهرداری اهواز


رییس شورای شهر اهواز با بیان این که از شهرداری به خصوص منطقه 6 می خواهیم با پیمانکاری که با کوتاهی سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته برخورد قانونی لازم را انجام دهد، - گفت: شهرداری با پیمانکاری که بهداشت و سلامت همشهریان را به خطر انداخته برخورد قانونی کند.

سیاوش محمودی در خصوص اعتصاب برخی کارگران رفت و روب شهرداری به خصوص منطقه 6 اظهار کرد: اعتصابات کارگران شهرداری که در منطقه 6 و دیگر مناطق ایجاد شده شاید ذهنیتی برای مردم به وجود بیاورد که شهرداری حق و حقوق کارگران را پرداخت نکرده و لازم است در این خصوص شفاف سازی شود که حقوق این کارگران به روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای اسلامی شهر اهواز، وی افزود: شورای شهر و دستگاه های نظارتی نیز پرداخت حقوق کارگران را بررسی کرده اند و کارگران مطالبه ای بابت حقوق ندارند و بارها به شهرداری تاکید شده که حقوق کارگران هر ماه زودتر از حقوق نیروهای کارمندی پرداخت شود و این کارگران ماه جاری حقوق خود را سوم دریافت کردند.

رییس شورای شهر اهواز تاکید کرد: شهرداری در خصوص برخی از مطالبات مطرح شده موجود از سنوات قبل نیز اعلام آمادگی کرده که در صورت پیگیری از طریق اداره کار و تشکیل پرونده و مقرر شدن مقدار هر مطالبه فورا آن را پرداخت می کند؛ اما در حال حاضر هیچگونه مطالبه ای که برای شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس شورا درباره اعتصاب کارگران رفت و روب شهرداری اهواز

توضیح رییس شورا درباره اعتصاب کارگران رفت و روب شهرداری اهواز