مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-29دانش

اختراع چندین داروی کمک باروری توسط محقق تبریزی


دکتر آرش خاکی، مخترع جوان و استاد دانشگاه های تبریز موفق به ثبت و اختراع چندین داروی درمان ناباروری و کمک باروری شده است.

- دکتر آرش خاکی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، عضو علمی مرکز تحقیقات سلامت باروری زنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیر تحقیقات بیمارستان ولی عصر (عج) بوده که سال 1392 موفق به اخذ مرتبه ی دانشیاری در رشته ی پاتولوژی شد و تاکنون علاوه بر تدریس دروسی مانند پاتولوژی در مقاطع دکتری حرفه ای دامپزشکی، پزشکی و دندان پزشکی، مجری 36 طرح پژوهشی، نویسنده ی 246 مقاله در مجلات تخصصی ارائه ی صد عنوان سخنرانی و پوستر در کنگره های بین المللی بوده است.

وی، راهنمایی و مشاوره بیش از صد عنوان رساله ی دکتری حرفه ای و تخصصی را نیز برعهده داشته است و چاپ بیش از 145 عنوان مقاله تخصصی درمجله های معتبرعلمی با درجه ISI (Web of Science) و Scopus نیز از دیگر دستاوردهای علمی او است.

خاکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تحقیقات خود اظهار کرد: از 20 سال پیش از دوران دانشجویی تحقیقات خود را بر روی تأثیرگذاری بعضی از مواد موثر دارویی شیمیایی و گیاهی و مقایسه ی آنها در حیطه ی کمک باروری مردان انجام دادم که بسیاری از آنها در مقالات متعدد علمی و در پایگاه های استنادی دنیا چاپ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع چندین داروی کمک باروری توسط محقق تبریزی

اختراع چندین داروی کمک باروری توسط محقق تبریزی