مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-29اجتماعي

هوای 3 شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت


به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، امروز (9 بهمن) در وضعیت هشدار قرار دارد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، امروز (9 بهمن) در وضعیت هشدار قرار دارد.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شاخص کیفی هوای 24 ساعته( از روز گذشته تا ساعت 9 صبح امروز 9 بهمن) برای ایستگاه سنجش کیفیت هوای قصرشیرین عدد 137 را نشان می دهد، افزود: این عدد بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و اعلام هشدار است.

وی عدد شاخص کیفی هوا برای ایستگاه سرپل ذهاب را نیز 154 اعلام کرد که وضعیت ناسالم و هشدار را نشان می دهد و تاکید کرد: این عدد برای ایستگاه اسلام آبادغرب نیز 174 و بیانگر وضعیت ناسالم و هشدار می باشد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه شهر کرمانشاه فعلا در شرایط سالم قرار دارد، یادآور شد: شاخص کیفی 24 ساعته (تا ساعت 9 صبح) برای کرمانشاه عدد 97 و عدد لحظه ای آن 95 می باشد که شرایط استاندارد را نشان می دهد.

جلیلیان آلودگی هوای شهرهای غربی استان را ناشی از گرد و غباری دانست که کم و بیش از روز پنجشنبه (7 بهمن) تا امروز از سمت کشور عراق به مرزهای استان وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای 3 شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

هوای 3 شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت