مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-29سياسي

تعهدات شهرداری بندرعباس به یونسکو با رویکرد توسعه شهری است


مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری های شهرداری بندرعباس گفت: مجموعه تعهدات شهرداری بندرعباس در قالب مبحث شهر خلاق سبب توسعه شهری و رشد ظرفیت های گردشگری نیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد پایدار مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری بندرعباس امروز در نشست شورای شهر بندرعباس با بیان این که اقرار می کنیم که نتوانستیم مبحث شهر خلاق را به خوبی در جامعه معرفی کنیم، اظهار داشت: شاید به مبحث شهر خلاق و عضویت بندرعباس در شبکه شهرهای خلاق به عنوان مبحث فانتزی و دست دوم نگاه شده است اما حقیقت آن است که عضویت بندرعباس در این شبکه در مسیر توسعه شهری و رشد ظرفیت های گردشگری و رونق صنایع دستی است.

وی با بیان این که تعهداتی داریم همچون راه اندازی بازار صنایع دستی را در قالب شبکه شهرهای خلاق داریم، عنوان کرد: این مهم را امیدواریم تا پایان سال انجام برسانیم تا با بهره برداری از آن بتوانیم 50 درصد راه نرفته را بپیماییم.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری بندرعباس از راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی، راه اندازی پارک زندگی محلات، حمایت از دانشجویان خارجی مقطع دکتری در مباحثی مشخص و مرتبط به عنوان دیگر تعهدات مطرح با یونسکو در قالب شبکه شهرهای خلاق یاد کرد و عنوان داشت: بازنگری در مبلمان شهری، راه اندازی کانال های مجازی و تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات شهرداری بندرعباس به یونسکو با رویکرد توسعه شهری است

تعهدات شهرداری بندرعباس به یونسکو با رویکرد توسعه شهری است