مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-29اجتماعي

تاکسیرانی : تاکسی ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند


آن دسته از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری که الزامات مقرر را رعایت نکنند در گام نخست پلاک فعالیت آنها غیر فعال خواهد شد.

- آن دسته از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری که الزامات مقرر را رعایت نکنند در گام نخست پلاک فعالیت آنها غیر فعال خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده همچنان به قوت خود باقی است و در حال حاضر تغییری در مصوبات ستاد کرونا نشده و رانندگان تاکسی موظفند که حداکثر سه مسافر سوار کنند.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایرنا افزود: پروتکل های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی ها همان پروتکل اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و از سوی این وزارت خانه نیز از بخش حمل نقل عمومی و تاکسی ها به عنوان یکی از بخش هایی که این پروتکل را به خوبی رعایت کرده اند، نام برده شده است اما اینکه اگر راننده تاکسی این پروتکل بهداشتی را از جمله سوارکردن حداکثر 3مسافر را رعایت نمی کند، تخلف است.

وی تصریح کرد: مردم و مسافران هم باید در این زمینه خودشان همکاری و از سوار شدن بیش از سه مسافر ممانعت و این گونه تخلف ها را به سازمان های تاکسیرانی تحت نظر شهرداری ها اعلام کنند تا در اسرع وقت و با اولویت به اینگونه شکایت ها رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیرانی : تاکسی ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند

تاکسیرانی : تاکسی ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند