مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-29اقتصادي

کابل های عنکبوتی در حاشیه شهر چابهار


مدیریت برق چابهار در خصوص مشکلات برق در حاشیه نشینی چابهار گفت: در روستای کمب بر اساس حجم بازگشایی معابر بیش از 90 درصد ساماندهی برق انجام شده و در محله مرادآباد بر اساس دو معبر بازگشایی شده صد در صد برق رسانی انجام شده است مابقی معابر هم در صورت بازگشایی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود رضا اکبری ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق از سال 94 تاکنون 38 میلیارد تومان برای شبکه های برق حاشیه شهر چابهار انجام شده است.

وی افزود: عدم بازگشایی معابر و عدم پاسخگویی به استعلامات از بزرگترین مشکلات پیش روی این اداره برای برق رسانی است و از آنجایی که چابهار به منطقه آزاد الحاق شده و این موضوع دوگانگی ایجاد کرده و بنیاد مسکن، شهرداری و مسکن و شهرسازی پاسخگوی استعلامات ما نیستند و این موضوع خدمات رسانی برق را دچار وقفه کرده است به طوری که بیش از یک سال منتظر پاسخ استعلامات برخی از مشترکان هستیم.

اکبری با اشاره به کابل های عنکبوتی در حاشیه شهر بیان داشت: تمامی انشعاباتی که در این محدوده واگذار می شود موقتی و غیر دائم است و به همین دلیل کنتور پای ترانس برق با حداقل اجرای شبکه فشار ضعیف واگذار می شود و این موضوع باعث شده تا مشترکان بیش از سیصد متر کابل کشی کنند و این موضوع افت ولتاز تحویلی را در پی دارد و تا زمانی کخ مالکیت املاک مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل های عنکبوتی در حاشیه شهر چابهار

کابل های عنکبوتی در حاشیه شهر چابهار