مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-29سياسي

تمام پروتکل های بهداشتی در اعتکاف رعایت می شود


در صورت امکان برگزاری اعتکاف تمام پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای در دیدار اعضای ستاد مرکزی اعتکاف با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، با اشاره به اینکه در سالیان گذشته نیز از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان قم بهره مند شده ایم، اظهار کرد: اگر تاکنون توانسته ایم مراسم معنوی اعتکاف را با کم ترین مشکلات برگزار کنیم، قطعا بهره مندی از این رهنمودها تاثیر بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه اعتکاف در قبل از انقلاب اسلامی مخصوص روحانیت و در مسجد امام خلاصه می شده است، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی مراسم معنوی اعتکاف امروز به یک حرکت توسعه یافته و فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

رییس ستاد اعتکاف ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال 94 فرمودند: اعتکاف در جامعه امروز نهادسازی شده است و باید آسیب شناسی و برنامه ریزی هوشمندانه در این راستا نیز انجام شود چراکه هر اقدامی که در ابعاد و مقیاس بزرگ باشد درگیر آسیب می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بعد از دو سال توقف به دلیل کرونا به دنبال استفاده از ظرفیت بالای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در فراز 6 این بیانیه به اخلاق و معنویت در نظام جمهوری اسلامی با مثال صف های طولانی جوانان دختر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پروتکل های بهداشتی در اعتکاف رعایت می شود

تمام پروتکل های بهداشتی در اعتکاف رعایت می شود