مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-29سياسي

آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست


نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا نه به دنبال مذاکره بلکه به دنبال فریب و نیز تسلط بر منابع کشور ما است.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر غیر اعتماد بودن آمریکا برای مذاکره گفت: یک فرد عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

آمریکا قابل اعتماد نیست، آمریکا اهل فریب و نقض عهد است.

وی افزود: آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست و به دنبال تغییر رفتار ملت ایران یعنی کوتاه آمدن مردم از تمام ارزش ها و آرمان ها و استقلالش است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  آمریکا در ظاهر به ما لبخند می زند اما در باطن دشمن قسم خورده و خصم دیرین ملت ایران است.

  گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا هاضمه ای سیری ناپذیر دارد و به دنبال مسلط بر این کشور و منافع ملت ما است و اگر کسی به آمریکا اعتماد کند تنها ثمره آن از دست رفتن فرصت ها و متوقف کردن چرخ پیشرفت کشور است.

وی افزود: برای شناخت آمریکا نیاز نیست اذهان را به دهه های قبل هدایت کنیم و به 10 سال و 20 سال و 50 سال پیش برگردیم؛ چرا که در همین دو سه سال اخیر رفتار خصمانه آمریکا در قبال ملت ایران کاملاً مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست

آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست