مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-29اقتصادي

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: حجم مبادلات اقتصادی اعم از صادرات، واردات و ترانزیت در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در 10 ماهه سال جاری به دو میلیون و 134 هزار و 773 تن کالا رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: حجم مبادلات اقتصادی اعم از صادرات، واردات و ترانزیت در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در 10 ماهه سال جاری به دو میلیون و 134 هزار و 773 تن کالا رسید.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- افزود: بیشترین حجم مبادلات اقتصادی این مدت در پایانه مرزی میلک و میرجاوه علی رغم شیوع ویروس کرونا با یک میلیون و 365 هزار و 739 تن کالا به صادرات اختصاص دارد.

وی عمده کالاهای صادراتی از پایانه های مرزی استان را ، فرآورده های نفتی، گاز مایع و مواد غذایی عنوان کرد و افزود: صادرات این مدت توسط 59 هزار و 23 دستگاه کامیون انجام شده است.

کرد با اشاره به ظرفیت های صادراتی پایانه های مرزی استان گفت: مجاورت این استان با منطقه ژئوپولیتیک خلیج فارس و آب های بین المللی، همسایگی با کشورهای پاکستان و افغانستان، همجواری با حوزه شبه قاره هند و همچنین امکانات بالقوه اقتصادی و ترانزیتی از جمله پایانه های مرزی موجب ایجاد موقعیت تجارت فرامرزی ممتاز برای استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش مبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان