مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:272022-01-29سياسي

انتصاب همسر به عنوان مدیر حقوقی شستا تکذیب شد


امروز 8 بهمن 1400 خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی ها نشان می داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است.

- ، امروز 8 بهمن 1400 خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی ها نشان می داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است.

خبر منتشر شده در فضای مجازی چه بود؟ خبر با تیتر نوبت به انتصاب همسران رسید در کانال خبری اصلاحات پرس منتشر شد! متن خبر به شرح زیر بود: حامد عطاری عضو جبهه پایداری، نماینده وزیر و رییس کمیته انتصابات شستا در اقدامی عجیب همسر دوم خود را بعنوان مدیرحقوقی شستا منصوب کرد! زینب پاشاپور بدون یک روز تجربه کاری و صرفا با مدرک لیسانس حقوق بر سمتی تکیه زده که حجم مطالبات وصول نشده شستا بیش از 20 هزار میلیارد تومان است .

زینب پاشاپور کیست؟ شاید بیشتر از آن که زینب پاشاپور را بشناسیم برادر وی شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور برای ایرانیان شناخته شده است.

اصغر پاشاپور کیست؟ شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست های تکفیری داعش و احرار الشام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب همسر به عنوان مدیر حقوقی شستا تکذیب شد

انتصاب همسر به عنوان مدیر حقوقی شستا تکذیب شد