مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:222022-01-29سياسي

وکیلی: ادراک عمومی نسبت به رییسی مثبت، اما صیانت از آن سخت است


فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ادراک عمومی نسبت به رییسی مثبت است، گفت: آقای رییسی با اتکا به ادراک مثبت جامعه، توانست رییس جمهور شود اما صیانت از ادراک مثبت عمومی جامعه کار بسیار سختی است.

- محمدعلی وکیلی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره برخی از قضاوت های زودهنگام درباره دولت سیزدهم، اظهار داشت: این 150 روز برای مقایسه با هشت سال زود است و درست نیست.

اما اگر بخواهم این 150 روز به عنوان یک پِلَن کوچک در مقایسه با دولت پیشین مقایسه کنم و با مقیاس آدم های انتخابی از سوی رییسی و آدم های دولت قبل، مقایسه ای صورت دهم باید بگویم که دولت آقای رییسی مشکل در مسئله شناسی دارد.

مشکل در راهکار و جواب نیست.

وی افزود: دولت آقای رییسی که تا به الان بیش از 150 روز از عمر آن می گذرد به غیر از انرژی فوق العاده و ارتباطات بی تکلف با مردم و نخبگان جامعه از سوی شخص آقای رییسی دیده می شود، هنوز از دولت او چشم اندازی که نشان دهد این دولت چند مرده حلاج است، دیده نشده است.

*مردان دولت رییسی می دانند اقتصاد ایران از دالان تئوری های اقتصاد عبور نمی کند وکیلی با بیان اینکه دولت آقای روحانی مشکلی در مسئله شناسی نداشت اما مشکل در راهکار داشت، تصریح کرد: دولت آقای رییسی به دلیل استفاده از آدم های باتجربه و وصل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیلی: ادراک عمومی نسبت به رییسی مثبت، اما صیانت از آن سخت است

وکیلی: ادراک عمومی نسبت به رییسی مثبت، اما صیانت از آن سخت است