مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:222022-01-29اقتصادي

افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان سلماس


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس گفت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس با افزایش 160 به 260 تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای 40 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

- سید محسن حمزه لو در گفت وگوباخبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس اظهار داشت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس با افزایش 160 به 260 تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای 40 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام اینکه ظرفیت های اجرایی این پروژه بیمارستانی با توجه به نیازهای شهرستان سلماس ارتقا یافته، تصریح کرد: 3 هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان شهرستان سلماس بعد از اصلاح و تأیید نقشه های معماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی افزوده شد و مساحت کل زمین بیمارستان 52 هزار مترمربع است.

حمزه لو اعتبار مصوب پروژه بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان سلماس برای سال جاری را 580 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و عملیات اسکلت و دیوار چینی در حال تکمیل است.

وی، احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در بزرگراه سلماس _صوفیان را از دیگر طرح های ساختمانی در شهرستان سلماس عنوان کرد مدیر کل راه و شهرسازی استان با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان سلماس

افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان سلماس