مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:122022-01-29بين الملل

بایدن نیروی نظامی به شرق اروپا اعزام خواهد کرد


جو بایدن رییس جمهوری آمریکا همزمان با افزایش تنش های میان واشنگتن و ناتو با روسیه بر سر اوکراین اعلام کرد نیروی نظامی به شرق اروپا اعزام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه به وقت محلی در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگاران هنگام ورود به پایگاه نظامی اندرو اظهار داشت که قصد دارد تعداد کمی از نیروهای آمریکایی را در آینده نزدیک به شرق اروپا اعزام کند.

وی با تایید گزارش ها درباره اعزام نظامیان آمریکایی به شرق اروپا جهت کمک به اوکراین گفت: در آینده نزدیک نیروهایی را به اروپای شرقی در کشورهای ناتو منتقل خواهم کرد.

تعدادشان زیاد نخواهد بود.

پیش از این، جان سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده بود هشت هزار و 500 نیروی نظامی آمریکا در حالت آماده باش قرار دارند.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرده بود این اقدام برای آماده سازی نیروها و برای اطمینان از تقویت و اتحاد ما با ائتلاف ناتو است و هنوز دستور اعزام نیرو صادر نشده است.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به خواسته بایدن دستور آماده باش نیروهای آمریکایی برای اعزام را صادر کرده است.

ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز همزمان با افزایش تنش ها بر سر اوکراین اعلام کرد به کمک های نظامی به کی یف به همراه سایر کشورهای ناتو ادامه می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن نیروی نظامی به شرق اروپا اعزام خواهد کرد

بایدن نیروی نظامی به شرق اروپا اعزام خواهد کرد