مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 06:272022-01-29سياسي

انقلاب ِ ترک و درمان معتادان راه حل اصلی کاهش جرائم مرتبط با موادمخدر


حسین ذبحی رییس شعبه 41 دیوان عالی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: نتیجه بررسی کارشناسی و تخصصی ما در سیستم های مقابله و پیشگیری در داخل کشور، - ذبحی گفت: کاهش آسیب های اعتیاد و جرائم مرتبط با آن از طریق انقلاب ترک و درمان معتادان و همچنین کاهش تقاضا در حوزه موادمخدر انجام شدنی است و راه دیگری ندارد.

حسین ذبحی رییس شعبه 41 دیوان عالی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: نتیجه بررسی کارشناسی و تخصصی ما در سیستم های مقابله و پیشگیری در داخل کشور، با سالها اقدام قضایی و پلیسی و راهکارهای برگرفته شده از قوانین در قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد که ما نیازمند راهبرد و طرح جدید در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و اعتیاد هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: بنده طرحی جدید در راستای مبارزه با موادمخدر طراحی کرده ام که بر اساس آن، مبارزه با موادمخدر و کاهش آسیب های مرتبط با اعتیاد و جرائم مرتبط با آن از طریق انقلاب ترک و درمان معتادان و همچنین کاهش تقاضا در حوزه موادمخدر انجام شدنی است و راه دیگری ندارد.

در مبارزه با موادمخدر،نیازمند طرحی نو و حمایت دولت هستیم! رییس شعبه 41 دیوان عالی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ما نیازمند طرحی مدون با برنامه و مختصاتی مشخص هستیم و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ِ ترک و درمان معتادان راه حل اصلی کاهش جرائم مرتبط با موادمخدر

انقلاب ِ ترک و درمان معتادان راه حل اصلی کاهش جرائم مرتبط با موادمخدر