مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:472022-01-28بين الملل

روسیه ورود چند مقام اروپایی را به خاک خود ممنوع کرد


وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای از اضافه شدن نام چندین مقام اروپایی دیگر به فهرست مقاماتی که ورود آن ها به خاک روسیه ممنوع است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه طی بیانیه ای اعلام کرد نام چندین مقام اروپایی دیگر را به فهرست مقاماتی که ورودشان به خاک روسیه ممنوع است، اضافه کرده است.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه روسیه، اضافه شدن نام مقامات جدید به فهرست مقامات اروپایی ممنوع الورود به روسیه، مطابق اصل مقابله به مثل [با اقدامات مشابه طرف اروپایی] انجام شده و مسکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که به تصمیماتی که اتحادیه اروپا به صورت مستمر بر مبنای اتهامات بی اساس علیه حقوق شهروندان و سازمان های روسی اتخاذ می کند، واکنش متناسب نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی ریانووستی، در بین افرادی که نامشان به فهرست مذکور اضافه شده است، نام مقاماتی از نهاد های مختلف برخی کشور های اروپایی دیده می شود؛ مقاماتی که شخصاً مسئول ترویج سیاست های ضد روسی و اقداماتی که باعث تضییع حقوق شهروندان، سازمان ها و رسانه های روسی شده اند، هستند.

در این گزارش، اشاره ای به نام و سمت افرادی که وزارت امور خارجه روسیه نامشان را به فهرست اشخاص ممنوع الورود به خاک روسیه افزوده است، نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ورود چند مقام اروپایی را به خاک خود ممنوع کرد

روسیه ورود چند مقام اروپایی را به خاک خود ممنوع کرد