مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:422022-01-28سياسي

برادر سعد الحریری وارد رقابت های انتخاباتی می شود


بهاء الحریری، برادر سعد الحریری بعد از آنکه برادرش با صدای بغض آلود از کناره گیریش از سیاست خبر داد، اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی آتی شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، چند روز بعد از تعلیق فعالیت سیاسی، سعد الحریری ، برادر او بهاء الحریری ، پسران رفیق الحریری ، نخست وزیر سابق لبنان اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی آتی شرکت خواهد کرد.

او طی بیانیه ای گفت که باید تأکید کرد که نه دین، نه اخلاق و نه تربیت ما به عنوان فرزندان شهید رفیق الحریری اجازه می دهد که از مسئولیت خود در برابر قرار دادن امکاناتمان در راه پیشرفت لبنان شانه خالی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجدید لبنان، حریری گفته که وارد نبرد بازپسگیری کشور و حاکمیت آن از اشغالگرانش خواهد شد و راه پدرش را ادامه خواهد داد.

سعد الحریری، رییس جریان المستقل لبنان و نخست وزیر سابق این کشور دوشنبه این هفته در نشستی مطبوعاتی در بیروت اعلام کرد: تصمیم گرفتم خود را برای انتخابات پیش رو نامزد نکنم و هیچ نامزدی نیز به نام جریان المستقبل وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.

او بغض کنان ادعا کرد، ما همچنان در خدمت به مردم، ملت و وطنمان حاضریم، اما تصمیم تعلیق هر نوع فعالیت در قدرت یا سیاست هم به معنای سنتی آن پا برجا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر سعد الحریری وارد رقابت های انتخاباتی می شود

برادر سعد الحریری وارد رقابت های انتخاباتی می شود