مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:422022-01-28بين الملل

رسانه رژیم اسراییل حمله سایبری را تایید کرد


بعد از ساعت ها سکوت یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد سامانه دوربین های امنیتی اسراییل هک شده و تصاویری از تل آویو تا دیوار ندبه در قدس توسط هکر ها منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم اسراییل در گزارشی که دقایقی پیش منتشر شد اعلام کرد گروهی هکری که خود را ماتا موشه (عصای موسی) معرفی می کند در کانال خود در تلگرام ویدیویی را در این رابطه منتشر ودر ذیل آن به زبان عبری اعلام کرد، گام به گام و لحظه و لحظه بر شما اشراف داریم.

لران هارونی ، تهیه کننده این گزارش در ادامه گفت: تصاویر منتشر شده نشان می دهد که از دوربین های امنیتی موجود در تمامی نقاط اسراییل گرفته شده است و به طور اخص این تصاویر از خیابان های تل آویو و نیز دوربین های امنیتی مستقر در محدوده دیوار ندبه (دیوار برق یا دیوار غربی مسجد الاقصی) هستند.

این خبرنگار صهیونیست با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به دست داشتن در این اقدام گفت: پیام ارسال شده به زبان عبری با اشتباه های دستوری همراه بود.

این گروه نوشته است مدت های مدیدی است که ما بر شما و تمامی فعالیت هایتان اشراف داریم، گام به گام و لحظه به لحظه این اشراف وجود دارد، این تنها بخشی از فعالیت ماست که از طریق دسترسی به دوربین های امنیتی به دست آورده ایم، به شما در مکان و زمانی که تصور نمی کنید ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه رژیم اسراییل حمله سایبری را تایید کرد

رسانه رژیم اسراییل حمله سایبری را تایید کرد