مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:322022-01-28سياسي

هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم گفت: جمهوری اسلامی به اندازه ای تثبیت شده که هیچ حادثه، قدرت و تهدیدی نمی تواند آن را از بین ببرد و باید قدر این اتفاق را دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از کرج، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در نخستین رویداد قیام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بودند؛ ایشان راه و مسیری را به ما نشان دادند که هنوز بعد از 42 سال از انقلاب تازگی این حرکت احساس می شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم با بیان اینکه این راه به بهترین نحو ممکن توسط مردم و نیرو های انقلابی ادامه دارد، افزود: این انقلاب بزرگ ترین نعمتی است که شامل ملت ایران شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه عده ای از اعضای احزاب سیاسی اینگونه وانمود می کنند که انقلاب اسلامی دیگر تمام شده است، گفت: انقلاب علی رغم همه مخالفان داخلی و دشمنان خارجی و در اوج فشار های اقتصادی به مسیر پرافتخارش ادامه می دهد و این ادامه، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است که خم به ابرو نیاوردند.

این مقاومت و ایستادگی در مقابل همه هجمه ها و فشار ها عمق نجابت ملت بزرگ ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد

هیچ قدرتی نمی تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد