مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:322022-01-28اجتماعي

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر


مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در هفته ای که گذشت به بارش باران و برف شدید که همراه با سیلابی شدن کولاک و بهمن در جاده های کشور بود سبب انسداد موقت برخی محور های مواصلاتی شد که البته در حال حاضر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ فرهاد مهریاری در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه های کشور در بارش برف و باران اخیر، اظهار کرد: بارش برف شدید طوفان کولاک و بهمن باعث شد که در روز های گذشته محور کرج-چالوس مجدداً مسدود شود تا بتوانیم ضمن کمک به یک دستگاه خودرو که گرفتار بهمن شده بود، محور را پاکسازی کنیم.

وی افزود: در این میان البته برخی از مردم همراهی مناسبی با راه دارند نداشتند و با اصرار سعی می کردند تا از محور چالوس در مسیر های رفت و برگشت تردد کنند البته با هماهنگی پلیس آن ها را به سرعت برگرداندیم و محور را تخلیه کردیم چرا که دما در آن ساعات یعنی بعد از ظهر پنجشنبه گذشته به منفی 18 درجه رسیده بود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه اگر جاده ای به صورت موقت مسدود می شود به خاطر حفظ جان مردم و امنیت سفر آن هاست، ادامه داد: سامانه بارشی در حال حاضر از کشور خارج شده و به غیر از برخی از محور های مواصلاتی که طی روز های گذشته با انسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر