مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 01:472022-01-28بين الملل

سفیر یمن: ضربات به متجاوزان تا پایان محاصره ادامه دارد


سفیر یمن در تهران گفت تا زمانی که بیگانگان در خاک یمن باشند و محاصره این کشور ادامه داشته باشد، عمق خاک متجاوزان در معرض پاسخ انتقام جویانه نیروهای مسلح یمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در ایران تاکید کرد که تا زمانی که متجاوزان از یمن عقب نشینی نکنند و محاصره این کشور پایان نیابد، ضربات به کشورهای متجاوز ادامه خواهد داشت.

الدیلمی در گفت وگو با شبکه المسیره درباره دلیل حملات امارات به استان شبوه طی چند هفته اخیر گفت: قدرت های متجاوز به دنبال دستاورد نظامی در میدان نبرد بودند و از همین رو امارات مزدوران خود را از ساحل غربی به شبوه اعزام کرد.

او افزود: تشدید تنش ابوظبی در یمن با تصمیم جسورانه و شجاعانه در هدف گیری امارات مقابله شد و روشن شد که امارات هم در بین قدرت های متجاوز علیه یمن، ضعیف و متزلزل است.

سفیر یمن با اشاره به خبر اعلام خروج مزدوران امارات از استان شبوه گفت: امارات قادر به ادامه رویارویی نیست و از همین رو امروز به فریبکاری روی آورده و خبر از  تکمیل عملیاتش در شبوه و جابجایی نیروها می دهد.

الدیلمی تصریح کرد: پیامدهای ضربات نیروهای مسلح به امارات کاملا آشکار است؛ اما امارات و در پس آن آمریکا به جای سخن از عقب نشینی به دروغ و نیرنگ می گویند که نیروها در شبوه جابجا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن: ضربات به متجاوزان تا پایان محاصره ادامه دارد

سفیر یمن: ضربات به متجاوزان تا پایان محاصره ادامه دارد