مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 01:022022-01-28اجتماعي

خانه نشینی سه هفته ای دانش آموزان در اردبیل


آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد؛ روز شنبه مدارس نوبت صبح و بعدازظهر در اردبیل به دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل است.

- ، در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 آمده است: روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در بستر شاد انجام می شود.

همچنین آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: در شهر اردبیل پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: همشهریان و اولیا اطلاعیه های آموزش و پرورش استان اردبیل را فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی www.

arta.

medu.

ir و کانال های اطلاع رسانی شاد و سروش به نشانی artamedu@ و تلفن گویای 2880 و صدا و سیمای مرکز استان اردبیل دریافت کنند.

با استمرار تعطیلی مدارس در اردبیل این سومین هفته ای است که دانش آموزان در مقاطع مختلف تعطیل شده و آموزش در بستر شاد انجام می شود.

شدت برودت هوا و بسته شدن معابر شهری اردبیل به دنبال بارش دو هفته قبل سبب شد تا آموزش و پرورش استان اردبیل برای سومین هفته متوالی مدارس اردبیل را تعطیل اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نشینی سه هفته ای دانش آموزان در اردبیل

خانه نشینی سه هفته ای دانش آموزان در اردبیل