مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 00:172022-01-28اجتماعي

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر


مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در هفته ای که گذشت به بارش باران و برف شدید که همراه با سیلابی شدن کولاک و بهمن در جاده های کشور بود سبب انسداد موقت برخی محورهای مواصلاتی شد که البته در حال حاضر .

- مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در هفته ای که گذشت به بارش باران و برف شدید که همراه با سیلابی شدن کولاک و بهمن در جاده های کشور بود سبب انسداد موقت برخی محورهای مواصلاتی شد که البته در حال حاضر هیچ مشکلی در این جاده ها وجود ندارد.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه های کشور در بارش برف و باران اخیر، اظهار کرد: بارش برف شدید طوفان کولاک و بهمن باعث شد که در روزهای گذشته محور کرج-چالوس مجدداً مسدود شود تا بتوانیم ضمن کمک به یک دستگاه خودرو که گرفتار بهمن شده بود، محور را پاکسازی کنیم.

وی افزود: در این میان البته برخی از مردم همراهی مناسبی با راه دارند نداشتند و با اصرار سعی می کردند تا از محور چالوس در مسیرهای رفت و برگشت تردد کنند البته با هماهنگی پلیس آنها را به سرعت برگرداندیم و محور را تخلیه کردیم چرا که دما در آن ساعات یعنی بعد از ظهر پنجشنبه گذشته به منفی 18 درجه رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر

آخرین وضعیت جاده های کشور در بارش های اخیر