مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-28اقتصادي

هوای پاک می خواهید؛ به حمل و نقل پاک یارانه دهید


تولیدکنندگان حمل ونقل پاک گلایه های فراوانی دارند، اما حرف مشترک همه آنها عدم تخصیص یارانه برای مصرف کنندگان این صنعت است تا با دلگرمی مشتریانشان، - گروه جامعه خبرگزاری فارس، نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران با یک سال وقفه امسال به مدت دو روز در بوستان گفتگو تهران برگزارشد، اما این نمایشگاه همچون سالهای گذشته رمق نداشت.

تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه کاهش چشمگیری داشت و شرکت کننده ها تحریم و تورم عامل اصلی کاهش شرکت کنندگان عنوان می کردند.

با این وجود جمعی از شرکت های دانش بنیان، پژوهشگران و استارتاپ ها و همچنین و شرکت های خصوصی در بحث حمل و نقل پاک (اتوبوس، اسکوتر، دوچرخه برقی و ون های برقی) به نمایندگی از فعالان این عرصه در این نمایشگاه حضور داشتند.

نمایش یک دستگاه اتوبوس برقی مشابه اتوبوس برقی هایی که قرار است 50 دستگاه آن تا چند صباحی دیگر در خیاباهان های پایتخت به صورت آزمایشی وارد چرخه حمل و نقلی شوند در کنار موتورسیکلت ها، دوچرخه ها و اسکوترهای ساخت داخل امید به وجود ظرفیت های داخلی برای رسیدن به هوای پاک می دادند اما دل تولید کنندگان آنچنان هم به نویدها و وعده های مسئولان گرم نبود.

مهدی حسن زاده مشاور یکی از استارت تاپ های حاضر در این نمایشگاه که در زمینه اسکوترهای برقی  فعال است گفت: برنامه ما ارائه خدمات حمل و نقل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای پاک می خواهید؛ به حمل و نقل پاک یارانه دهید

هوای پاک می خواهید؛ به حمل و نقل پاک یارانه دهید