مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-28سياسي

تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان/ سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد


پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام های متعدد سرانجام، «سیدرضا نظری» به عنوان سکاندار اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان منصوب شد.

- ایسنا/گلستان پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام های متعدد سرانجام، سیدرضا نظری به عنوان سکاندار اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان منصوب شد.

آموزش و پرورش بدون شک قلب تپنده هر جامعه به ویژه جامعه اسلامی است و حیات و سلامت این جامعه وابسته به سیستم و نظام آموزش و پرورش خواهد بود، به شکلی که هر قدر اهمیت این حوزه در نگاه مدیران و مردم بیشتر بوده و اهتمام همگان برای کمک به رشد و توسعه این دستگاه بیشتر باشد قطعا به سرعت و در کمتر از یکی دو دهه نتایج درخشان آن در سطوح بالای جامعه دیده خواهد شد.

استان گلستان که بدون تردید یکی از غنی ترین استانها از حیث منابع انسانی کارآمد و کاربلد است که در حوزه آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست اما سیاست زدگی بیش از حد در آموزش و پرورش و بعضا انتصاب برخی افراد با فشارهای سیاسی باعث شده تا در برخی از دوره ها این اداره کل از مسیر اصلی خود خارج شده و تربیت اسلامی و تعلیم صحیح در اولویت های اصلی قرار نگیرد.

از این رو سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان و مطرح شدن نام بسیاری از فرهنگیان عزیز استان به ویژه تعدادی از مدیران کل سابق این دستگاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان/ سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد

تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان/ سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد